onsdag, september 24, 2008

Jag har vart vilsen Lisa

Att man kan känna sig så ensam fast man inte är det. Att tycka att msn är utan folk när så många är inloggade. Att kolla sin mail flera gånger per dag, flera gånger per timme, och känna tomhet när inkorgen inte har några olästa meddelanden.

Det är tentaplugg igen, och det betyder inga fler lektioner eller seminarier. Inga fler casual möten med folk man faktiskt inte hänger med. Jag tror jag har ett fredagsdepp i stil med de jag hade första terminen. Eller är det hösten som gör det med mig? Dessutom betyder tentaplugget en viss mängd ångest, eftersom jag såklart inte har pluggat bra den här kursen. Men vafaen, jag har ju klarat mig förrut.

Det är banne mig dags att lägga sig på golvet och stirra upp i det mörka taket.
Få perspektiv på saker och ting.

Inga kommentarer: