måndag, oktober 20, 2008

Jag är kvar

Ja, jag tog en bloggpaus. Igen. Det är svårt att skriva ofta när man känner att man inte har någonting att skriva. Eller om man har jättemycket att skriva, men som man inte vill sätta i ord. Eller när det helt enkelt händer saker som man inte orkar berätta om. Inte för att livet har varit dramatiskt och överjävligt, men det har ändå känts bra att tänka igenom det själv, utan publik.

("Utan publik" är såklart en sanning med modifikation. Min roomie har fått höra mycket om lite över alldeles för lång tid!)

Ska vi ta ett försök till?

Här kan ni få se vad jag har roat mig med idag, det är arvsordning på schemat. Kanske kan det bli en roligare blogg nu när jag har en usb-kabel till kameran igen?




5 kommentarer:

Anonym sa...

YAY! Du är ju tillbaka!

Men bilden var skrämmande. Är det så era lektioner är, streck, bokstäver och pilar? Liknar mer som matte! :O

Anonym sa...

Jag försöker komma fram till vad du pluggar, men det går inte. Kemi? Genetik?

semikolon sa...

meidi: Jag pluggar juridik. Och nu till den viktiga frågan, hur hittade du hit? Jag har följt din blogg sedan Hanna Fridén länkade till den för någon månad sen (?), och jag tycker den är väldigt bra. Fast then again så har du ju the skillz på datorer till skillnad från undertecknad och kan kanske lista ut vem som läser din blogg?

Anonym sa...

Haha! Snacka om felgissning. Jag trodde KLMN var elektronskal. Lulz.

Viktiga Svaret: Mina bloggstats gillar att säga till mig vilka som länkar till mig, och det är klart man kollar in vilka som hedrar en med en länk sådär generöst! Grymt att du gillar bloggen iaf, det tackar jag för med ett luddigt löfte om att försöka komma upp i samma bloggfrekvens som innan jag började på KTH...

semikolon sa...

Haha, jag hade glömt att jag länkade till dig för ett tag sen. Nu blev allting mycket mer logiskt!

KLMN är i själva verket de stackars mor- och farföräldrarna till A, vilka är till 3/4 döda. Farmor (?) L ser faktiskt ut att ärva 25000, men det är lite oklart.

Jag hoppas på en högre bloggfrekvens nu då! :) Men man ska inte kasta sten i glashus...