söndag, april 23, 2006

Gräset är alltid grönare på andra sidan, och om jag hade lite självrespekt hade jag redan pluggat.

Men nej.

Nu jävlar är det sista-kvällen-före-mocks-och-nu-ska-här-fanimig-pluggas-dags!

Om vi ser det här på ett djupare plan, så kan det betyda att jag börjar bli skoltrött/har gett upp/känner mig nere. Eller att jag bara är lat. Som Linn sa;

Man måste fan ta sig någonstans efter IB. Man kan ju inte bli städare efter IB. Har man pluggat den jävla linjen måste man ju gå på universitet, annars får man inget jobb, och då har man ju failat.

Okej, kanske inte ordagrant, men det var andemeningen.

Note to self: Brämhults Guava juice är inte värt 20 spänn (äpple däremot! You had me at ä!)

Tyvärr finns det inte så mycket mer av nyheter här, så jag lämnar er med en bild på...*spänningen stiger allteftersom jag letar igenom min photobucket*


...crappy kvalitet, men den säger allt.

Inga kommentarer: