torsdag, oktober 25, 2007

Plötsligt händer det

Idag har varit en sådan där underbar dag då allting blir rätt. Jag har lämnat in mitt arbete (en dag före dödlinjen, I might add), köpt en hårtork på 30% rea, varit hos tandläkaren och konstaterat att jag inte ens har sådana där muppiga småhål i tänderna, sett Eurotrip med Martin, och - framför allt - jag har fått reda på att jag fick rummet jag sökte.

Rummet jag ville ha.

Rummet, som är tre gånger så stort som mitt nuvarande, med soffa och tv, med hundratjugosäng och två fönster mot gatan.

Rummet som ligger två minuter från centrum-centrum, och som ändå bara kostar två och fem i månaden.

Rummet med den mysiga innergården och bastu i källaren.

Rummet.

Honey, butter me up and call me delicious, 'cause I'm on a roll!

För att göra livet än bättre så drar jag till Halmstad imorgon, och stannar över helgen. Inte för att ni kommer märka någon skillnad, så lite som jag uppdaterar. På tal om det, så har jag och en viss Genomklok person kommit fram till en mest lovande deal. Ni kommer märka av den.
Jag lovar.

Inga kommentarer: