torsdag, mars 27, 2008

Öppet brev utan egentlig poäng

Godmorgon,
Ni som läser detta.

Idag är en solig och fin morgon. Ni vet, när man öppnar ögonen och ser en klarblå himmel och solen som brer ut sig över tegelfasaderna längsmed husen på andra sidan gatan.

Idag är också en morgon som så många andra, då jag bara vänder mig om och fortsätter sova.

Jag måste verkligen ta tag i min karaktär, annars kommer den här terminen sluta med en omtenta på min födelsedag. Och det vill ingen.

Gårdagen var produktiv på alla sätt utom dom studiösa. Jag införskaffade högtalare till datorn, en personvåg (som jag inte vågat använda än), tvättade och städade lite på rummet. Lite.

Idag ska jag försöka vara duktig. Det är bra att min projektgrupp är ambitiös, annars hade det här kunnat sluta illa för mig.

Puss och kram,
Eder tillgivna
semikolon

Inga kommentarer: