torsdag, juni 28, 2007

Shoutout.

Jag skjuter det hundrade inlägget en bit frammåt.

Jag måste nämligen göra en shoutout till Johanna.

När jag satt där i bilen, en av de första dagarna, och lyssnade harmoniskt på min iPod - vad dök upp i lurarna, om inte Build Me Up, Buttercup.

Jag satt inte längre i bilen, jag stog på ett traktorflak och vrålade med mina vackra och något rundfotade klasskamrater! Regnet! Paraplytaket! Alla vita kläder! Linn med en stor badring! Musiken!

Vilken stämning.

Och så tänkte jag på Johanna. Jag vet inte varför, men jag associerar alltid Johanna till den låten. Det kan vara för att hon skickade den till mig en gång för länge sedan.

Men i alla fall.

Shoutout till Johanna.

(Och alla Genomkloka kommer vara på Sommardroskan den 6 juli. Jag vinner priset för subtilast hint. Det är the place to be. Det är där alla de koola kidsen kommer hänga.

Var där eller var fyrkant.)

Inga kommentarer: