torsdag, juni 28, 2007

Skrifter från Lund II (?)

Skrytnissen lever och mår väl!

Den mycket enkla anledningen till att det varit torrt om uppdateringar är helt enkelt inte någonting så spännande som att jag egentligen är en hemlig agent, som blev kallad till försvarsmaktens hemliga bas för att delges uppgifterna om ett stort terrorhot som låg likt ett asbestosande moln över den blida svenska och helt oregniga midsommaren.

Nej.

Jag är på bilsemester med familjen, eller åtminstone två tredjedelar, vilket innebär mama & papa. I korthet betyder det dåliga åtgång på internet.

Nyheter i kort:

I och med att mitt nästa inlägg kommer att bli mitt hundrade, så startar jag ett nytt segment på bloggen. Det kallas "Hundra tankar om Harry Potter", och är min lilla nedräkning till den sjunde boken. Mighty spännande för alla nördar i läsarskarorna (Hah, vem lurar jag? Jag tippar att jag har fyra trogna besökare ;D Men ni är alla välkommna!).

Jag har kollat på fyra rum här ner i södern, ett var redan uthyrt (kul liten hstoria om det senare), ett var sjabbigt men centralt, och två var helt okej, varav jag hoppas på det sista. Besked om det rummet idag eller imorgon (keepin my fingers crossed!).

David är en enorm sötbulle. Som gillar mig. Myyyyys.

Stockholmsinlägget kommer. Jag lovar.

Jag är enormt sen. Vi ska till Malmö om typ femton minuter - en halvtimme, och jag är inte klädd och packad, och mama & papa kommer snart. Eek.

Så, bon voyage, vi hörs när jag norpat en dator på the mighty fine stadsbiblioteket i Halmstad!

Inga kommentarer: