tisdag, september 04, 2007

Bra och dåligt

Min helnyktra fylletappning av kameran har resulterat i ett surt dilemma.

Unthinkable option nr. 1)
Pröjsa 2000 kr för att reparera en kamera som jag inte är särskilt imponerad utav.

Unthinkable option nr. 2)
Köpa en ny kamera.

Hej CSN, snälla få fel i era register och skicka mig extra kosing? Hokay? Right, då säger vi så.

Bra saker idag är att Run Around Sue är på benen igen, eller åtminstone på nya däck, och jag har hämtat mina nördbrillor. Det hade funnits ett kort på mig om jag var vacker och kameran funkat. Äh, screw this, jag löser det.

Ps. MÅSTE fixa dygnsrytmen. Det här funkar inte.

Pps. Jag har lyckats med bedriften att faktiskt hamna i ett killgäng den här gången. För försöka bejaka min kvinnliga sida lite mer, så jag inte helt flunkar den sociala tallriksmodellen.

Inga kommentarer: