söndag, september 23, 2007

För egentligen är ingenting svårt

Idag har det nästan gått riktigt bra att plugga. Och bara för att det känns så, så måste det ju vara en massa jag har missat?

Livet är inte lätt när det är svårt.

Men tänk om det är så att livet egentligen är lätt, men man förutsätter att det ska vara svårt, och därigenom gör det svårt, när det egentligen är lätt?

Jag blir så djup när jag vill fly min verklighet för en sekund.

Och, förresten.

EFTERLYSNING:
Wadde, var fan är du? Har du inte fått tag på internet än?
(Eftersom du aldrig är på msn. Du är en gnutta saknad.)

1 kommentar:

Wadde sa...

Nu blev jag nästan lite rörd.

Men nej, jag har ännu inte internet. Dock har jag sett till att utnyttja universitetets internet ganska ofta, typ 2h varannan dag i snitt och vid olika tidpunkter på dygnet. Jag har faktiskt försökt få tag i dig med, det har hänt typ tusen saker jag vill berätta om, och jag har ingen blogg (än)!