måndag, mars 16, 2009

Jag är den som aldrig säger nej

Jag är hemma i mellanlandning. Det börjar bli lite stressigt att få ihop allting, men det blir säkert bra. Efter lite velande har jag kommit fram till att jag verkligen gillar det nya jobbet. Det känns bra. Idag har min dag sett ut som följande:
-Icke-schemalagd sovmorgon till 9.30
-Varit på bokhandeln mellan 11.00 och 12.30 (pysslade lite utanför schemat, så hade fri arbetstid)
-13.00 till 14.30 pluggat med mina vänner på SOL och käkat
-15.00 Mellanlandning hemma
...om 15 minuter ska jag springa iväg till tåget, och sen blir det jobb till kl 21.

Och det här är ändå en dag då jag är ledig. Jag förstår inte hur det ska gå ihop. Haha, vaddå ta på sig för mycket? Och nu ska man försöka hinna söka sommarjobb också! Jaaa!

Inga kommentarer: