måndag, mars 16, 2009

Jag är lyxvarianten, jag är färgen i filmen om ditt liv

Hemma efter en lång dag. Eller hemma har jag ju varit en timma. Har hunnit kränga en portion chicken nuggets och sallad, så oförskämt gott. Jag måste sluta äta när jag komer hem från jobbet, det kan inte vara bra. Men jag gör i alla fall inte en repris av förra veckan med nachostallrik 3 kvällar i rad. Måste få ordning på det här. Har faktiskt börjat träna, åtminstonde. Heh...om man kan kalla två gånger på en månad för att ha börjat träna. Det är i runda slängar 99.50 kr per gång hittills då, och till det en medlemsavgift på 450 spänn. Menimorgonskajagtränajaglovar. På hedersord.

Haha, min simultanförmåga är på topp - bloggar, msnar, smsar, mailar och facebookar samtidigt.

Hittat ny blogg gjord av kärlek. Orchidpussy (Elin J). Läs den. Den inspirerar mig till att börja rita igen, jag saknar det. Jag förstår ju att man inte får tid att göra det, man måste ta sig tid.

Eh...jag hittade lite choklad från i helgen också. Nu mår jag illa. Grattis.

Nej, nu blir det te, och att läsa Män som hatar kvinnor. (Jag är väl den enda i Sverige som inte har läst den förbannade boken än!) Ska se den på bio i övermorgon med A, men måste läsa ut den först. Det blir att köra en all-nighter. Måste. Bli. Klar.

Inga kommentarer: