onsdag, april 04, 2007

Det kan bli bättre än niiiice

Okej, first thing first: Jag hatar skrivbords-bakgrunds-grejen på skolans datorer. Ful. Ful ful ful. Och nu kan jag inte heller ta bort den eller byta ut den. (För den som undrar är det ett DÅLIGT hopklippt collage av en lädersoffa, två biljardbollar, en tv och en xbox. "Detta kan ni få utifall att det inte saboteras på skolan. Så stoppa sabbet. Det kan bli bättre än nice." )

Vafaaaan.

Dålig svenska är det också. (Ja, värre än min.) Låter som någon vill vara cool. Okej, slutklämmen sätter sig gärna i huvudet ("Det kan bli bättre än niiiice!"), men för fan skolledningen. TA BORT DET. Jag mår dåligt av rutten estetik.

Sen...kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva. Jag blev så upprörd.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mår du dålig och rutten estetik?
Hur var det nu med svenskan Bodil?

semikolon sa...

haha, som sagt, min svenska är inte helt bra, och blir absolut inte bättre av ursinne pumpandes i blodet :P

felet åtgärdat ;)

Anonym sa...

Jag hatar också den bakgrunden! Jag har suttit och förgäves försökt radera den från jordens yta men det verkar vara helt omöjligt. Ett nytt sätt att plåga oss elever kanske?

semikolon sa...

anna: ja, jag misstänker det starkt. let me know om du kommer på ett sätt att få bort den!