söndag, april 01, 2007

H. Hypokondriker!

Ingen film igår, men dock hjärngympa!

För den som inte vet, är hjärngympa en lek där man väljer några kategorier typ Land, Stad, Kändis, Godis, Växt, Kroppen och Sjukdom, och väljer sen en bokstav. Först klar stoppar andra. Det kan se ut så här:
Angola
Amsterdam
Andrew Lloyd Webber
Alkottar (okej, jag kom inte på något, so sue me)
Al
Artär
Amnesi

Fast vi var flummiga, och när man tävlar försvinner allt ur skallen. På D fastnade jag på "Danderyd" vid stad, och kom inte ifrån det. Det var mycket jag inte kom på, bara för pressen. Det gick helt åt skogen när jag i min desperation skrev Homosexuell under sjukdom, med argumentationen att det anses som så i vissa länder. Jag fick inte poäng för det.

Men jag vann! Och det viktigaste var ju att vi fick skratta åt varandra.

Inga kommentarer: