lördag, mars 31, 2007

Högskoleprovet

Jag gjorde högskoleprovet idag. Jag var helt nöjd. Jag åkte hem. Rättade. Var inte längre helt nöjd.

Okej, jag vet att 100 av 122 ( tippad 1.7?) är helt jävla okej, men det betyder fortfarande att jag inte vet om jag tar mig in på Juristprogrammet.

Det kändes fan bättre än så.

Jag har också några priser att dela ut. Det här högskoleprovets...
...finaste frisyr: Tjejen snett framför mig i rosa tröja, med enkel fastän orginell uppsättning med pastellfärgade (rosa och gula?) hårspännen. Piggade upp.

...mest överrepresenterade frisyr: Blond hästsvans. Jag själv deltog även i denna kategori.
...Kurt Cobain: Killen snett framför mig åt andra hållet. Du med den rutiga skjortan och sneakers. Och blont halvlångt hår.
...dreads: Blonda killen rakt framför mig. Han deltog även i blond-hästsvans kategorin.
...elakaste: Skrivvakten som drack kaffe just innan rasten var slut. Han var inte elak alls egentligen, men jag var sugen på kaffe. Hmpf.
...skrivakter: På tal om, var det helt okej vakter. Ingenting att anmärka på.
...återseende: Leila, som oväntat dök upp i samma skrivsal som jag. Kärt(?) återseende.
...saknade: Moa. Why oh why hamnade du i humanisthuset?

Men dagen har varit bra, och nu ska jag göra raka motsatsen till att ta tag i mitt liv. Jag ska INTE plugga. Jag ska till Moa och se film.

Cheers.

Inga kommentarer: