torsdag, mars 08, 2007

Lejonhjärta

På, i runda slängar, trettionde dagen återuppstånden igen ifrån de döda. Okej, det var länge sen jag skrev. Det finns INGENTING som motiverar planlöst bloggande så som inlämningsuppgifter långt upp över öronen. Och sen tog dom slut. Och jag tog slut. Det här lovet har jag bara latat mig, latat mig, ätit och latat mig. Skämmes.

Jag har också börjat få ångest över framtiden. Det finns ett otal alternativ:

  1. Plugga Juridik i Uppsala

  2. Plugga Juridik i Lund

  3. Jobba

  4. Vara Au pair (Frankrike?)

  5. Läsa Franska ett år på Universitet

Det är mest punkt 1. och 5. jag velar mellan. Usch. Men on a happier note ska min kompis beställa hem våra studentklänningar från www.halens.se idag. Pretty nice huh? Egentligen skulle jag vilja ha en mer regelrätt empir-skärning, men dude, jag ser gravid ut i dom. Vilket jag inte är, vill jag bara poängtera.För övrigt har jag och Moa än en gång tagit tag i planerna om Tågluff. Det ska bli kul att se hur det här utvecklar sig. Vi saknar bara en biff.

"Nu ska jag ändra på mig, på tisdag ska flytta jag ut ur mig själv." (Snook - Lejonhjärta). På tisdag börjar revision period. Good luck have fun, matroser, nu gäller det. Full steam ahead. Som jag läste i...vad var det...Frankenstein! (Ja, jag har i alla fall försökt.) "What can stop the determined heart and resolved will of man?" Nu gäller det bara att införskaffa sådana, och sedan ge sig fanken på att klara det här.

Och annars har vi ju alltid högksoleprovet.

Inga kommentarer: