lördag, april 14, 2007

Mammas nya älskling

Ok, jag är inte död, jag är bara extremt dålig på att skriva inlägg.

Jag och Moa hade kollektiv ångest över att vi har för chill inställning till skolan. Dessutom solade vi i vårsolen, gick på en äventyrlig promenad "längs" (på - men säg det inte till mamma!-) älven, och lagade en god middag som vi åt utomhus.

En sak är säker; there ain't gonna be no vampires i mitt rum inatt.

Jag stinker så mycket vitlök att jag vill separera från mig själv, och helst ta den nya kameran i skadestånd. Hade jag haft en hund hade jag krävt den också.

Men. Kameran! Det här är min nya älskling:

Say hello to mommy! Mumma.

Jag gör tvära kast i mina tankar. Just nu tampas jag i mitt inre med tanken på att finals kommer skita sig.

Sayonara pengar. Sayonara betyg. Hello skitjobb.

Inga kommentarer: