tisdag, november 27, 2007

Mobiltelefanen (pun så hårt intended att den slår ut tänderna på dig).

Det är knappt att jag håller mig från att riva ner inredningen.

Min nya mobiltelefon - min tre veckor gamla mobiltelefon - tog just livet av sig nätverksvis.

Och det är bara en dålig favorit i repris.

(Snabb recap:
Julen -06, tappar min Samsung på bussen. Köper Siemens Benq på annansdag-rea.
Juli / augusti -07, Siemens Benq dör (nätverksvis) över kortare perioder vid två separata tillfällen. Avrundas med ett temporärt självmord på nästan en vecka. Vaknar till liv just före jag ska lämna in den p lagning.
Oktober -07, Siemens Benq går mot livets höst. Och dör. Inlämnad efter en vecka.
November -07 Statusrapport: Befinner sig i Polen, beräknas åter i januari-februari. Får ersätta Siemens Benq med Sony Ericsson. Några veckor av "vi ska nog komma överens, vi blir ett bra par". Sony Ericsson jävla-fucking-kuk-dör. Nu är det bara att vänta och se om det går över av sig själv, eller om jag ska gå kung fu fighting på El-Gigantens ass igen.)

Inga kommentarer: