torsdag, november 15, 2007

Ska jag skaffa ny frisyr?


5 kommentarer:

Wadde sa...

I så fall den övre frisyren.

semikolon sa...

det är meningen att det ska vara samma frisyr ;) den övre är vardag, den undre mär jag orkar locka det. färgen tänker jag mig något mitt emellan... synpunkter?

Wadde sa...

Jag antar att du menar tvärt om, att den undre är vardag? Eller är jag blind som tror att Audrey Tautou är den med lockigare hår i den bilden?

Hur som helst;

Hmm... personligen har jag ganska svårt att tänka mig dig i mörkt hår. Fast den frisyren passar nog inte med din nuvarande hårfärg heller. Du kanske ska nöja dig med något som inte är riktigt så mörkt som de där, men mörkare än din nuvarande? Kanske den legendariska (och grymt underskattade/missförstådda) färgen "råttfärgat"?

Skymningsbarn sa...

jag är också väldigt tveksam till just de frisyrerna nedan + en sån mörk förändring! :O Känns som om den bara känns snygg OM man faktiskt orkar locka håret, och orkar du verkligen det varje dag? (finns visserligen helt underbara moussar osv som gör det snabbt, men ändå)Risken är att ditt hår blir platt och tråkigt om du bara går ut. Holmes är ändå en kändis, tror du inte att hennes frisörer liks förbannat stått en timme för att få fram hennes hår även om det verkas som hon inte gjort nått? :) Med färgen så tror jag inte på mörkbrunt, men kanske nån ljusare, typ valnöt eller hasselnöt skulle va snyggt :D

semikolon sa...

tack för din brutalt ärliga kommentar, jag uppskattar den! :D