måndag, februari 16, 2009

10cc

Så väldigt rätt.
Från http://xkcd.com/

Hur jag spenderade min alla hjärtans dag? På allra bästa vis! Jag och M shoppade oss igenom Malmö, det var nice. Fick tag på det jag skulle helt enkelt, bland annat denna lilla baby jag varit på jakt efter länge:
Sen valde jag och M att helt enkelt omfamna vår singel-situation och se Bridget Jones: The Edge of Reason. Halvvägs genom filmen ringde männen i mitt liv och frågade vad jag gjorde. "Ehh...inget speciellt...ser på TV?" svarade jag trevande. Behövde ju inte erkänna direkt att jag hade en chickflick-kväll. Det visade sig att de hyrt The Dark Knight, men att DVD-utrustningen på korridoren dött. Jag är inte den som är den, och det är inte M heller, så därför fick de komma över och förgylla vår vardag. Eller lördag, rent faktiskt. Jag funderade ett tag på att mörka vad vi sett, men bestämde mig för att jag fick bjuda på den. Och blev jag mobbad? Svar ja.

Jag undrar varför jag skämmer bort er trogna läsare (ha!) med ett så långt inlägg? Jag har fastnat lite i bloggsvängen igen, bland annat i Hannah Fridéns blogg, och det inspirerar mig. Jag börjar få tillbaka gnistan! Ska vi se om jag kan göra det här någorlunda regelbundet nu? Vi kör!

Inga kommentarer: