lördag, februari 21, 2009

En uppdatering, konstigt nog

Haha! Det var ju jättekul att se BWOs kollektiva minspel när den där 16-åringen sopade mattan med dem.

Och jag hatar att erkänna detta, men EMD hade en riktigt bra låt.
Faktiskt, jag är glad att de gick vidare. Jag berättade just för sambon (som sover inne på mitt golv den här veckan, eftersom hennes mamma och mormor hälsar på) att jag gillade den. Hennes kommentar? "...Jag låtsas som om jag inte hörde det där!" Vidare var jag tvungen att kommentera att han i BWO är gud jävlar så snygg. "Rolinski!? NEEEEJ!". Eh, jo. Det enda som saknas är ett par nördbrillor.

Jag avnjöt kvällen hemma hos min bror och hans familj, vilket innebar hemlagad pizza och en massa lek med ungen. Sedan fick jag även natta honom - ungen, inte min bror - och han är helt enkelt världens sötaste. Jag var creepy nog att ta en mobilbild på honom när han somnat med Bobby (en leksakshund) i famnen. Och så fick jag äntligen reda på hur Folk och Rövare i Kamomilla stad slutade!

Inga kommentarer: