måndag, februari 16, 2009

Jag orkar inte rubrik

I morse var jag tvungen att släpa mig upp okristligt tidigt, för det föll på min schemalagda lott att öppna butiken (ett uttryck M tyckte var hejdlöst kul i sitt alldeles för trötta tillstånd nyss. "För vem?"). Jag har alltså haft en relativt lugn (om man bortser från första terminens kursstart i Stats-och Förvaltningsrätt) och väldigt trevlig dag på jobbet, med bra teamwork och musik. Det enda som riktigt sög var att jag insåg att jag var den som köpte mjölk till jobbet sist. Jag har inte jobbat sen förrförra veckan. Kontentan är att mjölken var alldeles för gammal och jag fick dricka mitt kaffe svart.

Idag har jag också varit duktig och varit smakråd för glasögon, lunchat med M som inte är M som inte är M och hennes lillasyster, samt varit på Kulturutskottsmöte. Det enda jag faktiskt inte har gjort idag är att plugga. Det får jag väl ta tag i imorgon. Men, det är ju faktiskt Chamonixlov, och då ska man väl ha rätt att ta det lite lugnt? Om jag inte har berättat vad Chamonixlovet är för något får jag ta det senare, typ imorgon. Kommer det bli ett inlägg imorgon också? Jag tror det.

(Och dagens glädje är att Meidi har uppdaterat sin blogg! Ja!)

Inga kommentarer: