söndag, augusti 10, 2008

Ett tips

Sent på kvällen, när mörkret sluter sig runt huset och allting är stilla, det är då det händer. Mer specifikt händer det allts som oftast ifall jag sett en film på TV sent på kvällen, och måste besöka toan på nedervåningen.

Jag trippar snabbt dit i reklampausen, på lätta fötter flyger jag fram. Jag rycker upp dörren, stålsätter mig själv, och tänder lyset.

"Maaaaaammaaaaaaaaaaaaaaaa!" (Ja, jag är faktiskt 20 år. Pinsamt.)

Jag. Hatar. Silverfiskar.

Däremot älskar jag Silverfiskens blogg.

Jag har följt bloggen i något år, och den är bra. Min engelsklärare sa alltid "Don't use good or bad as a description. There are so many other words. Just don't." Det skiter jag högaktningsfullt i just för tillfället. Bloggen är BRA. (Jag skulle kunna skriva att den är härlig, känslofull, tankevärd... men låt mig vara lite barnslig och leka med caps lock. Jag gillar den - skarpt. Bestäm du för dig själv.)

En av de saker som är så fängslande med bloggen är de underbara bilder Fishy tar.

Nu har han gått och blivit Wedding Photographer i Brisbane, och jag kan bara önska honom all lycka i världen.

Spana in
http://jonaspeterson.com/blog .

Inga kommentarer: