torsdag, augusti 14, 2008

Ett tråkigt inlägg

När man bor hemma blir man tjock. Det är en slutsats jag har dragit av de senaste dagarna. Inte hjälps läget av att min moster är på besök, för jäklar vad hon lagar mat (jag är svältfödd på hemlagat).

Nu längtar jag till lägenheten, att fixa och pyssla. Att vara lite självständig igen. Fast...då kommer jag ju bara att sakna hemma.

Jag ska ta mig i kragen nu och vagga till Melody (för ja, jag vaggar fram just nu, så mätt är jag).

Det är utlovat Batman Begins. Det var på tiden, menar jag. Och mys, för snart kommer vi alla ha separationsångest och hemlängtan, saknad efter familjen och sånt. Då behövs det mys för att hantera det.

Det här är nog en av de flummigaste inläggen på lägen. Spännande. På ett väldigt tråkigt sätt. Jag återkommer när jag har någonting att säga.

Inga kommentarer: