lördag, februari 10, 2007

Bomfalleralla

Dagens inlägg börjar med en reflektion över dagens samhälle:

Tuggummi Bdoli Urban säger:
och då kan min kompis sova här, så slipper jag känna mig ensam
Tuggummi Bdoli Urban säger:
och så kan jag a säker på att jag inte åker hemsjälv och blir rånmördad ocvh våldtagen
Angelica säger:
smart sen så slipper du fara hem själv o bli våldtagen o mördad
Tuggummi Bdoli Urban säger:
hahaha
Angelica säger:
HAHAHAHAHAH.. SMURF

Vidare kan jag rekomndera att lyssna på den här låten medan du läser inlägget.
--> http://www.youtube.com/watch?v=gpH-Z1soSmc&mode=related&search= <---
Fan så skön.

Jag vet att jag hade en massa andra reflektioner att delge dig, men...dom försvann. Poof! Jag kan meddela att jag hittat en tokbra blogg. Och pimpa den lite? Gud ja:
http://genomklok.webblogg.se/
Att jag hittade den kan också möjligtvis men bara lite grann bero på att det är min klasskompis.

Hmm, jag ser en utmaning hägra vid horizonten. Om jag skulle skriva ett inlägg i Clockwork Orange - stil? Det vore fan inte nådigt. Det var faktiskt Kajsas written task. Mr. Darcys frieri i nadsat. Jag har lust att gråta av glädje bara jag tänker på det. Puss på Kajsa och hennes underbara wt.

Babababam bam bam lalallala bambababam

Nej, det här går inte, jag får återkomma senare med min tankar. Jag ska bara hitta dom först.

Inga kommentarer: