söndag, februari 11, 2007

Men nej.

Döda mig. Jag har tappat bort mitt block med Nerve Impulse, och jag ska skriva klart den nu. Tack för det, karman. Tack så jävla mycket. Hilfe!

Och på tal om ingenting, så läste jag för ett tag sen om en lista som enligt källor skall finnas i "Vänner", d.v.s. fem-kändisar-jag-får-ha-sex-med-utan-att-det räknas-som-otrohet-listan. Jag jobbar fortfarande med min, men kandidater som redan placerat sig på listan är (utan inbördes ordning, fastän det egentligen är det):
1.) Hugh Jackman (Har man sett X-Men så förstår man varför)
2.) Mikey Way (Jag är en sucker för basister. Suck.)

... hmm, jag måste verkligen tänka över det här mer. Orlando Bloom? Snygg, men nästan för söt. Johnny Depp. Mjo, men njae. Ewan McGregor. Helt Klart en möjlighet. Har du något förslag?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Daaaaarcy, förfan! (I äkta oral-röst.)

semikolon sa...

Shiet, du har rätt! Han fanns på min lista när jag tänkte igenom det, men sen...försvann han! Måste åtgärdas.