torsdag, juli 26, 2007

As

Kvällens ord är As.

Jag trodde kvittofrågan hade löst sig, för jag talade med Min Älskade Lillasyster på MSN, och via henne med mamma. "Jadå, hon har hittat kvittot."

Ett jävla as som hade hackat hennes MSN och hittade på allteftersom.

Sen hittade mamma i och för sig kvittot, men jag är ändå sur. Jag har det storasysterliga privilegiet att vara förbannad på den som muckar med Min Älskade Lillasyster.

Fyfan vad jag ska skälla ut honom/henne/den/det nästa gång han/hon/den/det är online.

Sen skummade jag förbi en bild på Hotboy på Aftonbladet.se och fann mig svära över honom också. Muttrade "As.".

Hela jag är uppfylld med righteous fury efter mobil, Elgiganten och Aset.

Jag känner mig stark.

Oövervinnelig.

Hur jag ska kunna somna är beyond me, jag är så pumpad på adrenalin.

(Och jag föredrar verkligen RighteousFury!Bodil över Ångest!Bodil. BAMF* eller gömma sig i ett hörn? Ni ser skillnaden hoppas jag.)

* BadAssMotherFucker

Inga kommentarer: