fredag, juli 13, 2007

Jag är sen, jag är sen, jag är jättesen!

Jag är ju världsklass.

Om en timme och sju minuter ska mamma skjutsa mig till flygplatsen, och jag är inte packad än. Det börjar likna den gången jag skulle till Danmark en vecka med Moas familj. Kollat och dubbelkollat och trippelkollat vilken dag vi skulle fara. Lördag, lugnt. Söndag morgon ringer Moa.

Hej
Hej
Öh...du måste börja packa nu.
Jaha, vadå?
Vi ska till Danmark idag.

Men det fungerade till slut. Spännande om inte annat.

Och så kan man fråga sig vad jag gör på blogger när jag har bråttom.

88. Undrar om Durmstrang kommer spela en roll i sjunde boken, typ att Voldemort gömt ett Horcrux där. Krum beskrev det ganska bra för Hermione. Hmmm....

87. The Goblins måste slåss, och när de slåss ska det vara för den goda sidan. Nu har det stått precis överallt om the Goblin rebellions, och att Goblins minsann kan ta vara på sig själva.

Inga kommentarer: