torsdag, juli 05, 2007

Snabbt

Nu ska jag ladda över lite bilder från bilsemestern till datorn, hjälpa pappa med en skanning och skynda till Moa för att se Veronica Mars.

Guuuud, så skönt att VM har startat igen, det är ju riktigt mysigt att ha någonting att se fram emot på torsdagkvällen.

På tal om att se fram emot någonting, imorgon ska jag, Moa, Jennie och Elin på Sommardroskan. Fockin' pepp! Med anledning av det har tre fjärdedelar av oss också varit och shoppat idag, vilket medförde att både jag och M drog hem var sin lilla svarta. Min kommer från Gina Tricot och kostade 99.50 på rea, hennes från MQ, betydligt dyrare, men också söt som socker.

Det som också händer imorgon, det som inte är Sideshow Bob, utan faktiskt huvudakten, är att jag får reda på mina betyg. Nervöst, ångestframkallande, pirrigt, men också apatiskt. Det har gått så lång tid.

Nej, nu har jag inte tid med er, jag ska över till den gröna bönan för att sova över. Och för att se på Veronica Mars.


97. Är Harry ett Horcrux? Jag har lämnat den idén bakom mig. Det går helt enkelt inte helt ihop.

96. Förbenat, tack vare Mugglenet vet jag nu att en viss person (?) är viktig i sjuan.

95. OMGWTF det finns ju hur mycket antydningar om att själen är mighty viktig genom alla böckerna. Eller åtminstone trean, som jag snart har läst klart.

Inga kommentarer: