söndag, juli 15, 2007

Lyxkonsumtion


Det var länge sedan jag lade så mycket pengar på "skönhetsprodukter". Det kan också bero på the limited amount av kubikcentimetrar jag hade att packa på.


Hittills har jag köpt L'Oreal Elvital schampo och balsam, The Body Shop Satsumas Shower Gel (som doftar gudomligt), Garnier Fructis hårspray och Dove Body Silk hudkräm.

Lyxkonsumtion.

Men ändå rätt värt. Jag känner mig liiite grann som en prinsessa.

Det är svårt att se fram emot morgondagen, när det känns som att man har sålt sin själ till djävulen.
Jag intalar mig själv att någon måste ringa runt till folk, och då är det bättre att det är jag, som är trevlig och tillmötesgående. Kanske.
Dags att boosta självkänslan.
Ps. Stavas det konsumtion eller konsumption? Det blir till att singla slant. Jag borde sluta skriva inlägg kvällstid.

Inga kommentarer: