fredag, maj 11, 2007

Bollen

Åh, kolla vilken fin header. Undrar vem som har gjort den?

(Jag ler för mig själv och tänker med en viss stolthet på hur jag lyckades få till den. Sen ler jag inte längre, för jag tänker på all biologi jag borde pluggat idag. Istället fastnade jag i Photoshop och på stan.)

Idag har jag dragit på stan med Jennie, fått tillbaka pengarna jag lånade henne för balklänningen (jag har fortfarande inte fått se den omsydd!), käkade på donkan och drack en kaffe i fönstret på Åhléns. Jag har kommit fram till att jag är en boll. Helt enkelt är omklädningsrummen på Gina Tricot inte smickrande. Men det kan ju faktiskt ha att göra med att jag är lite av en boll nuförtiden. Skärpning!

Och nu måste jag ta tag i mitt liv. Biologi, här kommer jag (motvilligt).

Tänk sjua. Tänk sjua. Tänk sjua.

Inga kommentarer: