torsdag, maj 03, 2007

Hissy-fit

Finals har börjat; jag har gjort den sista fysik-skrivning jag någonsin hoppas behöva göra (vi ses INTE på retakes!); jag ska lite mer om mina böcker och sparka rumpa på papper två imorrn. Anledningen till att jag inte uppdaterat är helt enkelt att jag inte vågar starta min dator, för då fastnar jag. Så jag använder pappas dator. Och den suger röv. (Jag kan inte ens ändra storlek på texten. Gargh!)

MEN.

Anledningen till att jag är här, kopierat från mugglenet.coms nyhetssida:

Posted by axlgirl 4 hours ago
ZOMG... if they've changed the Prophecy, I'm going to throw the biggest hissy-fit the world has ever seen...


Jag håller med. Och dessutom kommer nu "hissy-fit" bli mitt nya ord. Och vet du inte vad det handlar om, så släng dig med i svängen för guds skull!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, det finns dom som läser dig ;)
jag är så snokande då ja inte inte inte pluggar elr hur de nu blir..
//angelica =)