fredag, maj 11, 2007

Fyra myror är fler än tre telemarketingföretag

Idag har jag dödat fyra myror på mitt köksbord - vid separata tillfällen. Det finns två usch-faktorer i detta:

1.) Jag får ångest över att det finns myror så nära min mat.
2.) Jag får ångest av att döda djur. Även myror.

Och för övrigt måste jag bara meddela att jag drar till mig telemarketingjobb. Och alla kallar de mitt cv "jätteintressant". Något måste jag ju ha gjort rätt.

Eller fel.


Och så måste jag bara säga att detta citat från warpdrive.se är felaktigt nerröstat:

0357 <@Timm> Analyserar
0357 <@Timm> Deadline om fyra timmar
0357 <@Timm> Ser soluppgången
0358 <@Timm> -- "IB-haiku", av Tim Johansson
Den faller helt klart inom kategorin it's funny 'cause it's true.

(bild från någonstans på www.livejournal.com)

Inga kommentarer: