lördag, maj 26, 2007

Forts.

Fortsättning från föregående inlägg.

Så jag hade en smått dålig dag igår? Jag antog att det framkom mellan raderna. Här är det som gjorde den dålig, och det som smått räddade den.

Jag gick på stan med Mosing. Bra. Jag hittade kavaj/kofta, BH och hyrde Pirates 2. Också bra. Det var varmt, jag blev utmattade, jag haltade, jag hade ont i foten. Dåligt. När jag kom hem ville jag bara gråta under täcket, allting var så stort och så oöverkomligt. Speciellt att jag skulle tillbaka till stan efter 30 minuter för att möta Kajsa. Det slutade med att Moa fick utstå mig som Tvååringen!Bodil, att vi såg Pirates och att jag tjurade lite. Det blev bättre. Jag tackade för sällskapet och hoppas att Moa inte hade för tråkigt. Det var skönt att ha henne här. Och jag ville inte längre böla.

Jo, det ville jag.

När jag insåg att det var Fysikgränd DEN kvällen, jag kunde inte gå, och Jennie frågade om jag ville med henne och Melody. Faaaaan. Hade ett lagomt stort pity-party för mig själv tills Yang sms:ade att jag skulle till Schmäck och lyssna på Sandy Hill String Band med han och Kajsa. Så jag var ute igårkväll, om bara för en timma. Och det lättade upp.

Men ändå så jag är lite purken att jag gjorde så att jag missade Fysikgränd det enda året jag hade tänkt gå.

Inga kommentarer: